آبِ زم زم : ایک معجزہ ء خداوندی

آبِ زم زم کے فوائد

زمزم کا کنواں مقدس شہر مکہ مکرمہ میں واقع ہے۔ یہ کعبہ کے مشرقی طرف چند میٹر کے فاصلے پر موجود ہے۔ ہر سال جب مسلمان حج یا عمرہ کرتے ہوئے مقدس کعبہ کی زیارت کرتے ہیں ، تو وہ زمزم کے پانی کا خوب استعمال کرتے ہیں۔ نہ صرف یہ ، بلکہ وہ گھر واپس جاتے ہوئے اس پانی کوساتھ لے جاتے ہیں۔ تو اس پانی کے بارے میں کیا خاص بات ہے؟ آئیے زمزم کے پانی کی تاریخ پر ایک نظر ڈالیں۔

آبِ زم زم کی تاریخ

اللہ نے حضرت ابراہیم (ع) کو حکم دیا تھا کہ وہ اپنی اہلیہ حضرت ہاجرہ اور نوزائیدہ بچے حضرت اسماعیل (ع) کو مکہ مکرمہ کے جھلسے ہوئے اور الگ تھلگ صحرا میں چھوڑیں۔ اللہ کے حکم کی پوری اطاعت کرتے ہوئے ، حضرت ابراہیم (ع) اپنی بیوی اور بیٹے کو مکہ مکرمہ لے گئے اور انہیں اللہ کے نام پر چھوڑ دیا۔ حضرت ہاجرہ اور ان کے ساتھ روتی ہوئی ایک نوزائیدہ بچہ تھا ۔

چھوٹے اسماعیل (ع) بھوک لگی تھی اور دور دراز تک ایسی کوئی جگہ نہیں تھی جہاں سبزہ ہو یا کھانے پینے کی کوئی شئے موجود ہو ۔ نہ کوئی آدم زاد تھا جو مایوس ماں کی مدد کرتا۔ وہ صفا اور مروہ کی پہاڑیوں کے درمیان سات بار مدد کے لئے بھاگیں تھیں ۔ لیکن انہیں کوئی ذی روح نہ مل سکا ۔ ننھے اسماعیل (ع) نے پیاس کی شدت سے زمین پہ پاؤں مارنا شروع کیا جہاں سے زمزم کا چشمہ پھوٹ پڑا ۔ جب بی بی ہاجرہ نے پانی کو تیزی سے بہتا ہوا دیکھا تو انہوں نے کہا ، “زم زم” جس کا مطلب ہے “رک جاؤ”۔ انہوں نے ایسا اس لئے کہا کیونکہ وہ چاہتی تھی کہ پانی بہنا بند ہو تاکہ وہ اس کا استعمال کرسکیں۔ تب سے زمزم کا کنواں معجزانہ طور پر صحت مند پانی کا ایک ذریعہ بنا ہوا ہے۔

آبِ زم زم کی اہمیت

اسلام میں زمزم کے پانی کی بڑی اہمیت ہے۔ زمزم پینا زیارت کا ایک لازمی جز ہے۔ پیغمبر اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اسے پیتے تھے ، اس متبرک مانی سے ساتھ وضو کرتے تھے اور اپنے ساتھ لے جاتے تھے تاکہ وہ بیمار لوگوں کو دے سکیں۔ روایت ہے کہ انہوں نے کہا: –

“زمین کا بہترین پانی زمزم کا پانی ہے۔ یہ بیماری سے شفا بخش ہے۔ “

“زمزم کا پانی ہر وہ چیز ہے جس کے لئے اسے پیا جاتا ہے۔”

پیغمبر اکرم (ص) کھڑے ہوکر زمزم کا پانی پیتے تھے۔ ایسا پانی کی تکریم کی وجہ سے کرتے تھے ۔ مسلمان بھی کھڑے ہو کر یہ پانی پیتے ہیں۔

آبِ زم زم کے فائدے

نہ صرف یہ پانی مقدس ہے بلکہ استعمال کے لیے بھی بے حد فائدہ مند ہے۔ زم زم کا پانی زمین کا بہترین پانی ہے۔ یہ کسی بھی طرح کے بیکٹیریا اور آلودگی سے پاک ہے۔ یہ دنیا کا صاف ترین پانی ہے۔ جسم پر اس کا مثبت اثر پڑتا ہے جو انسان کو زیادہ فعال اور صحت مند بنا دیتا ہے۔ میگنیشیم اور کیلشیم جیسے معدنیات کی بہت زیادہ مقدار سے بھی توانائی کی سطح برقرار رہتی ہے۔

اس میں آئوڈین کی اعلی مقدار تھائرایڈ کے مریضوں کے لئے فائدہ مند ہے۔ یہی وجہ ہے کہ حجاج کرام کو کعبہ کے ارد گرد مدار مکمل کرنے کے بعد زمزم پینا پڑتا ہے۔ حاملہ خواتین کو زم زم کے پانی سے زیادہ فوائد حاصل ہوتے ہیں کیونکہ اس سے وہ حمل کے دوران تھکاوٹ اور تکلیف سے نجات پاتی ہیں مزید یہ کہ اس کی الکلائن فطرت تیزابیت اور جلن کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے جو حمل میں ایک بہت بڑا مسئلہ ہے۔

وزن میں کمی کی خواہش رکھنے والے لوگوں کے لئے زمزم کا پانی بھوک کو روکنے میں معاون ہے۔ کئی دن حضرت ہاجرہ اور حضرت اسماعیل (ع) زمزم کے پانی پر زندہ رہے۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اگر آپ زمزم پیتے ہیں تو اس سے کھانے کی ضرورت ختم ہوجاتی ہے۔

زمزم کے پانی سے خوبصورتی اور دلکشی می بھی اضافہ ہوتا ہے۔ اس پانی کے استعمال سے کسی شخص کو اس کی تمام بیماریوں سے شفا ملتی ہے ۔ زمزم سے آنکھوں کو دھونے سے آنکھوں کو روشن اور خوبصورت بناتا ہے ااس سے آنکھوں کی روشنی کو تیز ہوتی ہے۔

زمزم کے معجزاتی خواص ہیں یہ کسی بھی بیماری کو ٹھیک کرنے میں معاون ہے ۔ اسے استعمال کرتے ہوئے دل میں جو بھی ارادہ کیا جائے اللہ اسے پورا کرتا ہے۔ زمزم کنویں تقریباسیکڑوں میٹر گہرائی میں ہے اور ہزاروں سالوں سے صاف پانی فراہم کر رہا ہے۔

شیئر کریں

کمنٹ کریں