چڑیا روزہ نہیں رکھوں گی

نوراں سسٹرز کی جانب سے رمضان اسپیشل 2021 کی ٹرانسمیشن کے تحت سنیے “چڑیا روزہ نہیں رکھوں گی”

نعت ایک عربی لفظ ہے اور اس کا معنی ہے ، لفظی طور پر ، تعریف۔ اردو میں نعت کے معنی ہیں حضرت پیغمبر اکرم (ص) کی تعریف۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی تعریف والی ایک نظم کو اردو میں نعت بھی کہتے ہیں۔

عربی شاعری میں ، صنف نعت موجود ہے لیکن اسے “مادھ” یا “میڈھےہ” کہا جاتا ہے۔ ابتدائی نعت حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی زندگی میں عربی میں لکھی گئی تھی۔ عربی سے نعت عالمی ادب کی ایک بڑی تعداد میں پہنچی ، جس میں فارسی ، اردو ، ترکی ، پنجابی ، سندھی ، پشتو ، سرائیکی اور بہت سارے شامل ہیں۔

اردو میں نعت اشعار کمپوز کرنے کی روایت ایک طویل تاریخ ہے۔ چونکہ تقریبا every ہر اردو شاعر نے نبی اکرم of کی تعریف میں کم از کم چند ایک جوڑے مرتب کیے ہیں ، لہذا اردو نعت شاعری کی تاریخ اتنی ہی پرانی ہے جتنا کہ خود اردو شاعری ہی ہے۔ اگرچہ اردو کے بڑے شعراء ، جیسے قلی قطب شاہ ، ولی ڈاکانی ، مرزا سعود ، میر تقی میر ، مامون ، کرامت علی شہیدی اور غالب نے پیغمبر اسلام (ص) کی تعریف کرنے والے جوڑے لکھے ، لیکن یہ انیس سو ستانوے کے آخر تک نہیں تھا صدی کہ اردو شاعری میں نعت خود ہی ایک پہچانی اور الگ شاعری کی صنف بن گئی۔

چڑیا روزہ نہیں رکھوں گی، اس رمضان اسپیشل ٹرانمیشن سال 2021 کی اپریل کی تازہ ریلیز سنیے۔

شیئر کریں
مدیر
مصنف: مدیر
لفظ نامہ ڈاٹ کام کی اداریہ ٹیم کے مدیران کی جانب سے

کمنٹ کریں