لہسن کے ثابت شدہ فائدے

لہسن کے فائدے garlic benefits

یہ لذیذ ، خوشبودار سبزی آپ کی سبزی ،پاستا اور چٹنی کو مزیدار بنانے سے زیادہ کام کرتی ہے۔ لہسن میں وٹامنز اور معدنیات جیسے مینگنیز ، سیلینیم ،وٹامن سی ، وٹامن بی 6 ، اور دیگر اینٹی آکسیڈنٹس ، بشمول ایلیسن بھری ہوئی ہے۔ لہسن کے فوائد کو صدیوں پہلے پہچان لیا گیا تھا ۔تب سے قدیم یونانی معالج ہپپوکریٹس نے اسے ہر قسم کی بیماریوں کے علاج کے لئے تجویز کیا تھا۔

اب جدید ادویات لہسن کی شفا بخش خصوصیات کو بھی قبول کررہی ہیں۔ ایک حالیہ تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ لہسن کھانے سے خون کی رگوں کو آرام ملتا ہے اور خون کے بہاؤ میں اضافہ کرنے کا کام بھی کرتا ہے ۔ آپ تازہ لہسن کو اپنی روز مرہ کی خوراک میں شامل کرسکتے ہیں اور فائدہ حاصل کر سکتے ہیں۔

بلڈ پریشر کا علاج

لہسن کے استعمال سے جسمانی سوزش میں فائدی ہوتا ہے ۔ یہ خون کو پتلا کرتا ہے ۔ دل کی نسوں کے جماؤ کو کھولتا ہے ۔ متعدد تحقیقات میں پتا چلا ہے کہ جب لوگوں نے لہسن کے سپلیمنٹس لئے تو بلڈ پریشر میں 10 فیصد کمی واقع ہوئی۔ یاد رکھیں کہ مقدار میں لہسن کا عرق — 600 سے 1،500 ملیگرام تک کافی ہے۔ یہ ایک دن میں لہسن کے تقریبا چار لونگ کے برابر ہے اس سے زیادہ لہسن نہ لیں۔

کولیسٹرول میں کمی

لہسن آپ کے کولیسٹرول کو کم کرکے قلبی امراض کے خطرے کو بھی کم کرتا ہے۔ ریسرچ کرنے والوں کے ایک گروپ نے لہسن کا استعمال خود پہ کیا ۔ انہوں نے دیکھا کہ پانچ مہینوں کے دوران ان کے کولیسٹرول کی سطح کم ہوتی جارہی ہے۔ بہت سارے قدرتی علاجوں کی طرح ، لہسن کے اثر کو ظاہر ہونے میں تھوڑا وقت لگتا ہے ، کیوں کہ آپ کو اپنے جسم میں وٹامن اور معدنیات کی بھی ضرورت ہوتی ہے۔ لیکن اپنی روز مرہ کے معمول میں لہسن کا اضافہ صحت بہتر بنانے کا ایک صحتمند طریقہ ہے جو سالہا سال آپ کی صحت کو فائدہ پہنچا سکتا ہے۔

دل کی بیماریوں کے خطرات میں کمی

لہسن دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں قدرتی اثر رکھتا ہے کیونکہ یہ کولیسٹرول اور بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے۔ یہ خون کی نالیوں کو سخت کرنے اور پلیٹلیٹ کےجمع ہونے کو روکتا ہے ۔ لہسن کے استعمال سے جسم میں خون کے تھکے نہیں بنتے ۔ اس سے آپ کے دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں بھی بہت مدد ملتی ہے۔ یہ کیسے کام کرتا ہے؟ لہسن نائٹرک آکسائڈ کی پیداوار میں اضافہ کرتا ہے جس سے خون کی رگوں کو آرام ملتا ہے۔ یہ پلیٹلیٹ کو پروٹین سے جڑنے سے بھی روکتا ہے ، جس سے خون میں جماؤ نہیں ہوتا۔ اگر آپ لہسن کا استعمال روزانہ کریں تو انشااللہ دل کی بیماری نہیں ہوگی ۔

نزلہ و زکام میں معاون

لہسن ایک بہترین ہاضمہ بھی ہے مدافعتی نظام کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے اور سردی اور فلو کی علامات کی شدت اور لمبائی کو کم کرتا ہے۔ ایک مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ لہسن کے روزانہ ضمیمہ لینے سے نزلہ زکام کے شرکاء کی تعداد میں 63 فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔ مطالعات میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ سردی کی علامات کی اوسط لمبائی پانچ دن سے کم کرکے ڈیڑھ دن ہوگئی ہے۔ اگر آپ لہسن کو پسند کرتے ہیں تو ، جب آپ کو سردی محسوس ہو رہی ہو تو اپنے کھانے میں مزید اضافہ کرنے کی کوشش کریں۔

جسمانی قوت میں اضافہ

قدیم ثقافتوں نے لہسن کا استعمال جنسی کارکردگی بڑھانے اور جسمانی مشقت کرنے والے لوگوں کی تھکاوٹ کو کم کرنے کے لئے کیا۔ آخر کار ، یونان میں اولمپک ایتھلیٹوں نے اپنی اتھلیٹک صلاحیت کو بڑھانے کے لئے لہسن کا استعمال شروع کیا کر دیا ہے ۔ اب جدید ایتھلیٹس (اور عام لوگ بھی) ورزش سے متاثرہ تھکاوٹ کو کم کرنے کے لئے اس کا استعمال کر رہے ہیں۔ کچھ ریسرچ میں دل کے مرض میں مبتلا افراد کو دکھایا گیا ہے جنہوں نے لہسن کا تیل چھ ہفتوں تک لیا ان کی دل کی نلی کھلنے کی شرح میں 12 فیصد اضافہ ہوا اور وہ تھکاوٹ محسوس کیے بغیر لمبا ورزش کرسکتے ہیں۔ اگر آپ فٹ رہنا چاہتے ہیں اور لہسن سے محبت کیجئے ۔ اپنی روزانہ کی خوراک میں تھوڑا سا مزید اضافہ کریں اور دیکھیں کہ آپ کو کتنا فائدہ پہنچتا ہے ۔

مضبوط ہڈیاں

اس کے کچھ ثبوت موجود ہیں کہ لہسن خواتین میں ایسٹروجن میں اضافہ کرکے ہڈیوں کی کمزوری کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوا ہے ، جو مینو پاز کے بعد آپ کی ہڈیوں کی صحت کو برقرار رکھتا ہے ۔ لہسن کا استعمال کرکے آپ جوڑوں کے درد سے بھی نجات حاصل کر سکتے ہیں ۔ لہسن کی روزانہ خوراک میں شامل کرنے سے آپ آسٹیوپوروسس اور اوسٹیو ارتھرائٹس کے خطرے کو کم کر سکتے ہیں ۔ ہڈیوں کی کثافت کے لئے عام طور پہ لوگ دودھ کی مصنوعات ، سبز پتوں والی سبزیاں ، مچھلی ، اور گری دار میوے کا استعمال کرتے ہیں ساتھ میں اگر لہسن کو بھی شامل کیا جائے تو نتائج زیادہ بہتر ملتے ہیں ۔ صحت پر اچھا اثر ڈالنے کے لیے آپ کو ابھی بھی دیگر صحتمند غذاوں کو شامل کرنے کی ضرورت ہے۔ ۔

یاداشت میں اضافہ

آزاد ریڈیکلز سے ہونے والا نقصان عمر کو تیزی سے بڑھاتا ہے ۔ لیکن لہسن میں ایسی طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ شامل ہوتا ہے جس کی مدد سے اس جنگ کو جیتنے میں مدد مل سکتی ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ آپ کی عمر کے ساتھ ہی دماغ کو پہنچنے والے نقصان سے بھی بچاتا ہے اور دماغ کو بہتر کام کرنے کی صلاھیت کو برقرار رکھتا ہے ۔ لہسن کی کولیسٹرول اور بلڈ پریشر کو کم کرنے کی صلاحیت کی بدولت آپ کے دماغ کے خون کے بہاؤ کو بڑھاتا ہے۔ جس سے دماغ کی کارگردگی پہ مثبت اثر پڑتا ہے ۔

جلد کا تحفظ

لہسن ایک سپر فوڈ ہے کیونکہ اس میں بہت ساری فائدہ مند خصوصیات ہیں: اینٹی آکسیڈینٹ ، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل۔ جو آپ کی جلد کے لئے بھی بیحد مفید ہے۔ مہاسے ہو گئے ہیں تو مہاسوں کے بیکٹیریا کو مارنے کے لیے اپنے چہرے پر کچا لہسن رگڑیں۔ محتاط رہیں اور اگر آپ کی جلد حساس ہے تو اس سے زیادہ نہ کریں۔ لہسن کی اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات آپ کی جلد کی حفاظت اور آزاد ریڈیکلز سے ہونے والے نقصان کو روکتی ہے ۔ لہسن استعمال کرنے سے عمر رسیدہ اثرات کم ہوسکتے ہیں کیونکہ لہسن جلد کے خلیوں کی نشوونما اور لمبی عمر میں اضافہ کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لہسن زندہ باد

———–

اپنی تحریر اس میل پہ ارسال کریں
lafznamaweb@gmail.com

شیئر کریں

کمنٹ کریں