کشمش کے صحت بخش فائدے

کشمش کے فائدے kishmish benefits faiday

صحتمند غذا کا کر ہو تو پکے ہوئے رسیلے انگوروں کے بغیر گفتگو ادھوری ہے ۔ در حقیقت ، یہ امریکہ کا چوتھا مقبول پھل ہے اور امرکی ہی نہیں پوری دنیا کے لوگ انگور کی دوسری شکل شراب سے بھی لطف اندوز ہوتے ہیں ۔ لیکن شراب سے لطف اندوز ہونے کے باوجود بہت سارے لوگوں کے اب بھی ان کی سوکھی ہوئی شکل جسے کشمش کے طور پہ ہم جانتے ہیں پسند ہے ۔
عام طور پر سوکھے ہوئے پھل کو چینی کی جگہ زیادہ بہتر سمجھا جاتا ہے ۔ کشمش آپ کے لئے بہت عمدہ ہے۔ غذائی ماہر جیسکا بین کشمش کو ایک بہترین ڈرائی فروٹ قرار دیتی ہیں ۔

کشمش کی غذائیت

کشمش عام طور پر دھوپ میں انگور خشک کرکے اور پھر پودے میں پروسیسنگ کرکے بنائے جاتے ہیں۔ یہ سوکھنے کے بعد انگور سے بہت مختلف نظر آتے ہیں ، جیسیکا بین کا کہنا ہے کشمش کے بارے میں مضحکہ خیز بات یہ ہے کہ بہت سے لوگوں کو یہ پتہ نہیں ہوتا ہے کہ کشمش میں انگور کے تمام فوائد موجود ہیں صرف اس میں پانی کی کمی ہوئی ہے

وہ بتاتی ہیں کہ سب سے بڑا فرق یہ ہے کہ ظاہر ہے کہ انگور میں کشمش کے مقابلے میں بہت زیادہ پانی ہے۔ بین کہتی ہیں ، “پانی کی مقدار کے بغیر ، غذائی اجزاء بہت زیادہ سکڑ جاتے ہیں۔ اس کا یہ مطلب بھی ہے کہ چینی زیادہ ہوجاتی ہے ، لہذا اس کے بارے میں بھی آگاہی ضروری ہے۔ یہ سچ ہے کہ کچھ مینوفیکچر انگور میں اضافی چینی شامل کرکے کشمش بناتے ہیں جس کی وجہ سے ان کی چینی کی مقدار زیادہ ہوجاتی ہے۔

  • کیلوری: 85
  • پروٹین: 1 گرام
  • فائبر: 1 گرام
  • چربی: 0.1 گرام
  • کاربوہائیڈریٹ: 22 گرام
  • شوگر: 17 گرام
  • کیلشیم: 14 ملیگرام
  • آئرن: 0.5 ملیگرام
  • میگنیشیم: 9 ملیگرام
  • پوٹاشیم: 212 ملیگرام
  • سوڈیم: 3 ملیگرام

کشمش کے فوائد کیا ہیں؟

اینٹی اوکسی ڈنٹس سے بھرپور

انگور کی طرح کشمش بھی اینٹی آکسیڈینٹس کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس میں ایک مخصوص قسم کا اینٹی آکسیڈینٹ ہے جن کو پولی فینول کہتے ہیں۔ پولیفینول جسم میں آزاد ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتا ہے ، سوزش کو کم کرتا ہے۔ کشمش کے سب سے بڑے فوائد میں سے یہ ایک ہے ۔ دماغی صحت کے لئے بھی بہت کشمش بہت اچھا ڈرائی فروٹ ہے ۔ یہ دماغ کو مضبوط کرتا ہے ۔ دماغی فعل کو فروغ دیتا ہے کئی بیماریوں جیسے الزائمر اور ڈیمینشیا سے بچانے کے لئے بھی کارآمد ہے ۔

کشمش میں موجود آئرن قلبی صحت کا سبب

کشمش میں آئرن کی مقدار کافی ہے ۔ اس می گلوکوز بھی موجود ہے ۔ اس سے جسم میں طاقت اور انرجی ملتی ہے ۔ جو لوگ ذرا سا چلنے پہ تھکنے یا ہانپنے لگتے ہین ان کے لئے کشمش بیحد مفید ہے ۔ یہ جسم میں ائرن کی کمی کو بھی دور کرتی ہے ۔ کشمش سے قلبی نظام کو بھی بہت فائدہ پہنچتا ہے ۔ اس میں بہت سارے اجزاء موجود ہیں جس سے ہمارے جسم کو فائدہ پہنچتا ہے ۔ یہ ایک شاندار اور فورا طاقت دینے والی غذا ہے ۔

ہڈیاں اور دانت مضبوط بنانے والی کیلشیئم

یہ دانت اور مسوڑھوں کے لئے بھی مفید ہے ۔ اس میں مٹھاس ہے مگر اس مٹھاس سے دانت خراب نہیں ہوتا بلکہ یہ دانت اور مسوڑھوں کو خراب ہونے سے بچاتا ہے ۔ یہ منہ میں پائے جانے والے نقصان دہ بیکٹریا کا بھی خاتمہ کرتا ہے ۔یہ مسوڑھوں کو بیماریوں اور انفیکشن سے بچاتا ہے ۔کشمش میں کیلشیم بھی ہوتا ہے اس سے ہڈیاں مضبوط بنتی ہیں ۔

کشمش میں پروٹینز کی موجودگی

اگرچہ وہ گوشت ، گری دار میوے ، پھلیاں یا توفو جیسی غذا میں پروٹین کا پاور ہاؤس سمجھا جاتا ہے کشمش میں کئی غذائی اجزاء ہوتے ہیں ۔ کشمش بلڈ شوگر کے مریض میں چینی کی مقدار کو کم کرتا ہے ۔

کشمش میں فائبر کی موجودگی

کشمش کے ایک اونس میں 1 گرام فائبر ہوتا ہے ، جو نسبتا تھوڑی مقدار کے لئے کافی متاثر کن ہے۔ (آپ ایک دن میں 25 گرام اور 28 گرام کے درمیان ہے ۔ کشمش کو فائبر کے بنیادی سورس کے طور پہ استعمال نہیں کیا جا سکتا ہے ۔ لیکن یہ ایک بہت اچھا فائبر بھی ہے اور یقینا فائدہ مند ہے کہ اس میں شامل ہے پروٹین کی طرح ، فائبر بھی خشک پھلوں کی وافر قدرتی شکر کو آپ کے بلڈ شوگر کی سطح پر اپنا مضبوط اثر ڈالنے سے روکتا ہے۔

فائبر جسم کے لئے ایک اہم غذائی اجزاء ہے ، جو سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور ساتھ ہی آنت کی صحت کو بڑھانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ جب کہ مٹھی بھر کشمش پورے دن کے لئے کافی ہے ۔ یہ فائبر کے ریشہ کی مقدار کا ایک چھوٹا سا حصہ ہے ، اس کو آپ کے دلیا یا ترکاریوں میں شامل کرنے سے آپ فائبر کی کمی کو دور کر سکتے ہیں۔

شیئر کریں

کمنٹ کریں