موبائل فون کے فائدے اور نقصانات

موبائل فون کے فائدے اور نقصانات
موبائل فون کے فائدے اور نقصانات

اس مضمون کا مقصد “موبائل فون کے استعمال کے فوائد اور نقصانات” کے بارے میں جاننا ہے کہ لوگوں کے لئے موبائل فون کے فوائد اور برے اثرات کیا ہیں؟ موبائل فون ایک قسم کا پورٹیبل ڈیوائس ہے جو مواصلات کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ 2003 سے موبائل فون کے استعمال میں روز بروز اضافہ ہوتا جارہا ہے۔ پ ہلا موبائل فون 1973 میں تیار کیا گیا تھا۔

موبائل فون نے مواصلات اور کا طریقہ ہی نہیں بدلا بلکہ بیحد آسان بھی کر دیا ۔ موبائل فون کی ایجاد سے پہلے ، لینڈ لائن ٹیلیفون اور خطوط کا مواصلات اور رابطے کے لئے استعمال کیا جاتا تھا۔ عام لوگوں کے لئے موبائل فون کی ایجاد سے پہلے دوسرے لوگوں سے بات چیت کرنا بہت مشکل اور مہنگا تھا۔ ابتدا میں موبائل فون صرف مواصلات ، فون کالز اور ٹیکسٹ میسجنگ وغیرہ کے لئے استعمال ہوتا تھا ۔ لیکن اب موبائل فون ایک پورٹیبل کمپیوٹر ہے ۔ بہت ساری ایسی سرگرمیاں ہیں جو موبائل فون پہ آسانی سے استعمال کرکے کی جاسکتی ہیں۔ اب تو حالات یہ ہے کہ کسی ایسے شخص کو تلاش کرنا بہت مشکل ہے جو موبائل فون استعمال نہیں کررہا ہے۔

موبائل فون استعمال کرنے کے نقصانات


جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ اس دنیا میں جتنی بھی چیزیں موجود ہیں ان کے فائدے اور نقصانات ہیں۔ جیسے موبائل فون کے کچھ فوائد ہیں اور معاشرے میں نوجوانوں کے لئے نقصانات بھی ہیں ۔

اس مضمون کا بنیادی مقصد معاشرے میں نوجوانوں کے لئے موبائل فون کے استعمال کے تمام فائدے اور نقصانات کو اجاگر کرنا ہے کہ عوام اور تمام موبائل صارفین کو اس سے واقف ہونا ضروری ہے ۔ کیونکہ سبھی لوگ موبائل فون استعمال کرنے کے فائدے کے بارے میں تو جانتے ہیں لیکن وہ ان کی زندگی پر کیا برے اثرات مرتب کر رہے ہیں اس کے بارے میں کچھ نہیں جانتے ۔

موبائل فون کے استعمال سے انسان عام زندگی سے الگ تھلگ ہو جاتا ہے ۔ ہم سب جانتے ہیں کہ ہر وقت موبائل فون کا استعمال موبائل فون کی لت کا سبب بنتا ہے اور موبائل فون استعمال کرنے کی لت لوگوں میں بہت ساری ذہنی خرابی کا باعث ہوتی ہے۔ موبائل فون کا زیادہ استعمال لوگوں میں تنہائی کا سبب بنتا ہے۔ایسے لوگ ہمیشہ ہمہ وقت موبائل استعمال کرنے کی کوشش کرتے ہیں اور باہر جانے اور اپنے کنبہ کے ممبروں ، رشتہ داروں اور پیاروں سے ملنا نہیں چاہتے تھے۔اس طرح وہ مکمل طور پہ الگ تھلگ ہوجاتے ہیں اور طرح طرح کے مختلف ذہنی عارضے لاحق ہو جاتے ہیں ۔ موبائل فون کا زیادہ استعمال کرنے سے افسردگی ، تنہائی اور مایوسی کے جذبات بڑھ جاتے ہیں۔ لہذا ، آج کل لوگوں کی تنہائی میں موبائل فون ایک سب سے خطرناک چیز ہے۔

وقت کی موبائل فون کی بربادی بھی ایک اہم مسئلہ ہے ۔موبائل فون لوگوں کی زندگی کے بہت سے پہلوؤں میں مدد کرتا ہے لیکن وقت ضائع کرنے کا سب سے بڑا سبب موبائل فون بھی ہے ۔ زیادہ تر نوعمر اور طالب علم اس سے متاثر ہوتے ہیں۔ وہ ہمیشہ ویڈیو گیمز کھیلنے ، فلمیں دیکھنے ، گانے سننے اور دیگر طرح کے تفریح ​​کے لئے موبائل فون استعمال کرنا چاہتے ہیں اور اپنا قیمتی وقت ضائع کرتے ہیں۔ طلباء اور نوعمر نوجوانوں کے لئے سب سے قیمتی چیز ان کا موجودہ وقت ہے۔ بالب علموں کو وقت کا صحیع استعمال کرکے اپنے مستقبل بہتر بنانے کی فکر کرنی چاہئے ۔ موبائل فون کے بہت زیادہ استعمال سے طلباء اس کی لت میں مبتلا ہوجاتے ہیں۔ وہ ہر بار اپنے مطالعے کے وقت بھی موبائل فون استعمال کرنا چاہتے ہیں اور اس سے ان کی پڑھائی کی پرفارمنس میں کمی واقع ہوتی ہے۔

آج کل موبائل فون ایک سب سے پریشان کن چیز ہے۔لوگ کام کرتے ، کھاتے ، چلتے ، مطالعہ کرتے ، دوسروں سے گفتگو کرتے اور ڈرائیونگ میں بھی موبائل فون استعمال کرتے ہیں اور دوسروں سے بات کرتے ہیں۔زیادہ تر سڑک حادثات موبائل فون کے استعمال کی وجہ سے ہوتے ہیں ۔ گاڑی چلاتے ہوئےزیادہ سے زیادہ موبائل فون کا استعمال کسی کی جان کو خطرہ میں ڈال سکتا ہے۔

مہنگے موبائل فون اب اسٹیٹس سمبل بن چکا ہے ۔ موبائل فون پر رقم کی بربادی ایک عام بات ہے۔ نئے اور مہنگے موبائل فون خریدنا اور استعمال کرنا فیشن کا نیا رجحان ہے۔ ہر دوسرا شخص نیا اور مہنگا موبائل فون خریدنا چاہتا ہے۔حالیہ تحقیق سے پتہ چلا ہے کہ امریکہ میں لوگ آئی فون کا نیا ماڈل خریدنے کے لئے اپنے گردے بیچ دیتے ہیں۔لوگوں کو نئے اور مہنگے موبائل فون استعمال کرنے کی عادت پڑ گئی ہے۔ وہ موبائل فون کے نئے ماڈل خریدنے میں بہت زیادہ رقم ضائع کرتے ہیں۔

انٹرنیٹ پیکیج اور دیگر قسم کے سروس پیکجوں کے معاوضے ادا کرنے پر بھی لوگ اپنا پیسہ ضائع کرتے ہیں ۔ موبائل فون استعمال کرنے کی لت کو “نامو فوبیا” کہا جاتا ہے۔ اس طرح کی ذہنی خرابی میں ، کوئی شخص موبائل فون استعمال کیے بغیر اپنے آپ کو نہیں روک سکتا۔

موبائل فون کا سب سے زیادہ اور بڑا نقصان دہ اثر آنکھوں پہ پڑتا ہے ۔ بلائنڈنس اور آنکھوں کی روشنی کم ہونے کی سب سے بڑی وجہ موبائل کا مسلسل استعمال ہے ۔ بہتر یہ ہے کہ ہم موبائل فون کو بس ایک ضرورت کے تحت استعمال کریں نہ کہ اس کی لت میں مبتلا ہو جائیں
—-
اپنی تحریر اس میل پہ ارسال کریں
lafznamaweb@gmail.com

شیئر کریں
علی نثار
مصنف: علی نثار
علی نثار صاحب کا تعلق حیدرآناد انڈیا سے ہے ۔ یہ کینڈا میں مقیم ہیں۔ بہترین افسانہ نگار ، ناقی اور مضمون نگار ہیں ۔ ان کے افسانے اردو کے تمام اہم رسائل میں شائع ہوتے رہتے ہیں ۔ عالمی سطح پہ ان کی تحریروں کو مقبولیت حاصل ہے ۔ پیشے سے بزنس مین ہیں ۔
1 Comment
  1. Avatar

    Can you write for class 8th standard

    Reply

کمنٹ کریں