پانی پینے کی 5 بڑی غلطیاں

پانی
پانی

ہم سب جانتے ہیں کہ پانی ہمارے جسم کا ایک اہم جزو ہے ، جو 60 فیصد سیال ہے۔ پانی کی ضرورت انسانی جسم کے ذریعہ تمام میٹابولک عمل کے لئے ہوتی ہے۔

اس سے ہمارے جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد ملتی ہے ، اسی وجہ سے جب آپ پانی کی کمی کا شکار ہوجاتے ہیں تو آپ کو تھکاوٹ اور سستی محسوس ہونے لگتی ہے۔

یہ گفتگو صرف پانی پینے کے بارے میں نہیں ہے بلکہ اس کا صحیح طریقہ بھی ہے۔ پانی صحیح طریقے سے نہ ہونا فائدہ سے زیادہ نقصان پہنچا سکتا ہے۔

یہ پانچ عام غلطیاں ہیں جو آپ پانی پیتے وقت کرسکتے ہیں ، جس سے آپ کو بچنا چاہئے۔

1۔ کھڑے ہو کر پانی پینا

آیور وید کے مطابق ، جب آپ کھڑے ہوکر پانی پیتے ہیں تو ، آپ کو پانی سے غذائی اجزاء نہیں ملتے ہیں کیونکہ یہ آپ کے نچلے پیٹ میں جاتا ہے۔ یہ آپ کی صحت کے لئے نقصان دہ  ہوسکتا ہے اور آپ کو صحت کے مختلف مسائل کا خطرہ لاحق ہو جاتا  ہے۔

2۔ تیزی سے بڑے بڑے گھونٹ پینا

جلدی جلدی اور بڑے بڑے ھونٹ بھرنے سے اس کا مقصد حل نہیں ہوتا ہے۔ جب آپ اس طرح پانی پیتے ہیں تو وہ نجاست جو باہر جانے والی ہیں گردوں اور مثانے میں جمع ہوجاتی ہیں۔

آہستہ آہستہ پانی پینا اور چھوٹے گھونٹ بھرنے سے آپ کے نظام ہاضمہ کو مضبوط بنانے اور آپ کی میٹابولزم کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔

3۔ کھانے سے فوراََ پہلے یا بعد میں پانی پینا

جب آپ کھانے سے عین قبل پانی پیتے ہیں ، تو آپ بھر پور بھوک محسوس ہونے کے بعد آپ ٹھیک سے نہیں کھا سکتے ہیں۔ اگر آپ مناسب طریقے سے نہیں کھاتے ہیں تو آپ کے جسم کو مناسب تسلی بخش غزا نہیں ملے گی ۔ اور اگر آپ کھانے کے فورا بعد ہی پانی پیتے ہیں تو یہ آپ کے ہاضمے میں خلل ڈالتا ہے۔ یہاں تک کہ یہ قبض اور متلی کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

4۔ بہت زیادہ پی لینا

اگرچہ زیادہ تر لوگ کافی پانی نہیں پیتے ہیں ، لیکن کچھ ایسے لوگ بھی ہیں جو زیادتی کرتے ہیں۔ یہاں تک کہ جب پانی کی بات آتی ہے تو ’بہت کچھ‘ ہوسکتا ہے۔ یہ بات دھیان میں رکھئے کہ اضافی پانی پینے سے صحت کے فوائد حاصل نہیں ہوتے ہیں۔

دراصل ، اضافی پانی پینے سے ہائپوٹینٹریمیا ہوسکتا ہے ، جسے پانی کا نشہ بھی کہا جاتا ہے۔ اس حالت میں جسم میں سوڈیم کی سطح بہت کم ہوسکتی ہے ، جس سے دماغ کوما میں جا سکتا ہے اور جسم میں سوجن آجاتی ہے۔

5۔ ورزش سے پہلے یا بعد میں نہ پینا

بہت سے لوگوں کے پاس ورزش سے پہلے اور بعد میں پانی نہیں ہوتا ہے۔ اس سے سر درد ہوسکتا ہے۔ ورزش کرنے سے پہلے کم از کم 250 ملی لٹر پانی تقریبا آدھے گھنٹہ تک پینا چاہئے۔ آپ کو ورزش کے بیچ پانی پیتے رہنا چاہئے۔

شیئر کریں

کمنٹ کریں