تل کے فوائد

, تل کے فوائد

تل کے بیج چھوٹے مگر تیل سے بھرے ہوتے ہیں جو سیسم انٹم پلانٹ میں پھلیوں میں اگتے ہیں۔

سکھائے ہوئے بیجوں میں بیرونی ، خوردنی بھوسی رہتی ہے ، جبکہ تل کے بیج بھوسی کے بغیر آتے ہیں۔

یہ ہل بیجوں کو سنہری بھوری رنگت دیتی ہے۔ ہل کے بیجوں کا سفید رنگ کا رنگ ہوتا ہے لیکن بھوننے پر براؤن ہوجاتا ہے۔

تل کے بیجوں میں صحت کے بہت سارے فوائد ہیں اور ہزاروں سالوں سے دوائی میں استعمال ہوتے ہیں۔ دل کی بیماری ، ذیابیطس ، اور گٹھیا میں مفید ہیں۔

آپ کو تل کا فائدہ حاصل کرنا ہے تو ہر دن تھوڑی سی مٹھی بھر تل ضرور کھانا چاہئے ۔ ایک خاص مقدار میں کھانے سے فائدہ ہوتا ہے۔

تل کے بیج کے فوائد

تین کھانے کے چمچ (30 گرام) بغیر پھولے ہوئے تلوں میں 3.5 گرام فائبر ملتا ہے ، جو روزنامہ انٹیک (آرڈیی) (2 ٹرسٹڈ سورس ، 3 ٹرسٹڈ سورس) کا 12 فیصد ہے ۔ تل فائبر حاصل کرنے کا بہترین ذریعہ ہے۔

چونکہ ریاستہائے متحدہ میں اوسطا fiber فائبر کی مقدار آر ڈی آئی کا صرف نصف حصہ ہے لہذا ، تل کو باقاعدگی سے کھانے سے آپ کے فائبر کی مقدار میں اضافہ ہوسکتا ہے (4 ٹرسٹڈ ماخذ)

فائبر نظام ہاضمہ کے لئے بہترین ہے۔ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ فائبر آپ کے دل کی بیماری ، کچھ کینسر ، موٹاپا ، اور ٹائپ 2 ذیابیطس کے خطرے کو کم کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

تین چمچ یعنی تیس گرام تل کے بیجوں کو کھانے سے 12 فیصد آرڈیآئ ریشہ کی فراہمی ہوتی ہے ، جو آپ کے نظام ہاضمہ کے لئے بہت ضروری ہے۔

کچھ تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ تل کے بیج کو باقاعدگی سے کھانے سے ہائی کولیسٹرول اور ٹرائگلیسیرائڈس کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے – جو دل کی بیماری کے خطرے کا سبب ہیں (5 ٹرسٹڈ سورس ، 6 ٹرسٹڈ سورس)۔

تل کے بیجوں میں 15 sat سنترپت چربی ، 41 poly کثیر سینیٹوریٹڈ چربی ، اور 39٪ مونوسسریٹڈ چربی (3 ٹرسٹڈ ماخذ) پر مشتمل ہوتا ہے۔

ریسرچ سے پتہ چلتا ہے کہ چربی کے نسبت زیادہ پولیونسٹریٹڈ اور مونوسسریٹڈ فیٹ کھانے سے آپ کے کولیسٹرول کو کم کرنے اور دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے (7 ٹرسٹڈ سورس ، 8 ٹرسٹڈ سورس ، 9 ٹرسٹڈ سورس)۔

مزید یہ کہ تل کے بیجوں میں پودوں کے مرکبات کی دو اقسام ہیں – لگنانز اور فائٹوسٹیرول۔ اس میں کولیسٹرول کو کم کرنے والے اثرات بھی ہوتے ہیں (10 ٹرسٹڈ سورس ، 11 ٹرسٹڈ سورس ، 12 ٹرسٹڈ سورس)

جب ہائی بلڈ پریشر والے 38 افراد نے 2 ماہ تک روزانہ 5 چمچوں (40 گرام) تل کے بیجوں کو کھایا تو انھوں نے پلیسبو گروپ (13 ٹرسٹڈ ماخذ) کے مقابلے میں “خراب” ایل ڈی ایل کولیسٹرول میں 10 فیصد اور ٹرائگلیسرائڈس میں 8٪ کمی کا سامنا کیا۔ ).

تل کے بیج دل کی بیماری کے خطرے والے عوامل کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے ۔ بشمول بلند ٹرائگلیسیرائڈ اور “خراب” ایل ڈی ایل کولیسٹرول کو ختم کرتا ہے ۔

تل پلانٹ پروٹین کا متناسب ذریعہ بھی ہے ۔ تل کے تیس گرام بیج لگ بھگ تین چمچ بیج میں 5 گرام پروٹین ہوتا ہے ۔

پروٹین زیادہ سے زیادہ حاصل کرنے کے لئے بھنے ہوئے تل کے دانے کا استعمال کریں۔ ہولنگ اور بھوننے والے عمل آکسیلیٹس اور فائٹیٹس کو کم کرتے ہیں –

پروٹین آپ کی صحت کےلئے essential ضروری ہے ، کیونکہ یہ پٹھوں سے ہارمون تک ہر چیز کی تعمیر میں مدد کرتا ہے۔

تل کے بیج میں لائسن کم ہوتے ہیں ۔ یہ ایک ایسا امینو ایسڈ ہے جو جانوروں کے فیٹ میں زیادہ ہوتا ہے۔ یہ اعلی لائسن پلانٹ پروٹین ہے۔

تل کے بیج خاص طور پر بھنے ہوئے پروٹین کا ایک اچھا سورس ہیں۔ جو آپ کے جسم کے لئے ضروری ہے۔

تل کا مسلسل استعمال کرنے سے بلڈ پریشر میں بھی کمی ہوتی ہے ۔ ہم جانتے ہیں کہ ہائی بلڈ پریشر دل کی بیماری اور فالج کا ایک بڑا خطرہ ہے تل کے بیجوں میں میگنیشیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے ، جو بلڈ پریشر کو کنٹرول کرتا ہے ۔ تل کے بیجوں میں لگنانز ، وٹامن ای اور دیگر اینٹی آکسیڈینٹ آپ کی شریانوں میں تختی کو روکنے میں مدد کرتے ہیں اور اس سے بلڈ پریشر نارمل رہتا ہے ۔

ایک تحقیق میں پایا گیا کہ ہائی بلڈ پریشر والے افراد ہر دن کیپسول کی شکل میں 2.5 گرام پاو سیاہ تل کا بیج کھلایا گیا۔ ایک مہینے کے بعد انھوں نے پایا کہ سیسولک بلڈ پریشر میں 6٪ کمی ہوئی ۔

تل کے بیجوں میں میگنیشیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے ، جو بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ان کے اینٹی آکسیڈینٹ تختی کی تعمیر کو روکنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

تل کے بیج کے استعمال سے ہڈیاں صحت مند ہوتی ہیں – تل کئی ایسے غذائی اجزاء سے مالا مال ہے جو ہڈیوں کی صحت کو برقرار رکھتا ہے ۔
——
اپنی تحریر اس میل پہ ارسال کریں
lafznamaweb@gmail.com

شیئر کریں

کمنٹ کریں